幫我翻譯一下這首英文歌 翻譯器翻的超怪!!英文翻譯器 幫我翻譯一下這首英文歌 翻譯器翻的超怪!! Step up to me step up to meYou wanna be a big time player its not to beLook at all the snide ass actin like a wise assI'll ***** up your face, and you'll never look back[Chorus]So when you fall to the ground and finally get back toreality,Looking around,So tell me how does it feel to be the enemyStep up to me, step up to meStep up to me, step up to meyou wanna be a big time player its not to belook at your name, look at your facefunny your a loser with only yourself to blameCatch ya *****ing hand now, standing on a stand now, Wanna be like me 'cause I'm real so you steal on your wayto fameNever gonna be never gonna seeYour name on the lights you can always dream what yourgonna beClean up my *****...sucker (unemployment)[Chorus 2x](Step) Step up to meStep up to me(Step)[Chorus 2x](Your the enemy)Step up to me (What) step up to me(what)Step up to me step up to meYou wanna be a big time player it's not to be 謝囉
Step up to me step up to me步驟由我決定靠近我 You wanna be a big time player its not to be你想要當一個大的時間運動員它的不是 Look at all the snide ass actin like a wise ass像明智的驢看所有的假驢肌動蛋白 I'll ***** up your face, and you'll never look back我將 ***** 提高你的臉,而且你永遠不會向後地看[Chorus]〔合唱〕 So when you fall to the ground and finally get back toreality,因此當你落到地面而且最後回到的時候事實,Looking around,四處看看, So tell me how does it feel to be the enemy因此告訴我它如何感覺當敵人Step up to me, step up to me靠近我,靠近我Step up to me, step up to me靠近我,靠近我 you wanna be a big time player its not to be你想要當一個大的時間運動員它的不是 look at your name, look at your face看你的名字,看你的臉 funny your a loser with only yourself to blame好笑的你的一個失敗者與唯一的你自己責備 Catch ya *****ing hand now, standing on a stand now, 捕捉 ya *****ing 現在傳遞,現在依賴一個臺子, Wanna be like me 'cause I'm real so you steal on your wayto fame想要像我’引起我是真正的,如此你在途中偷對名望 Never gonna be never gonna see從不去到從不將要見到Your name on the lights you can always dream what yourgonna be在你總是能做夢的光上的你的名字什麼你的去是Clean up my *****...sucker (unemployment)清掃我的 *****。

吸管(失業[Chorus 2x]〔合唱 2x〕 (Step) (步驟)Step up to me靠近我Step up to me靠近我(Step)(步驟)[Chorus 2x]〔合唱 2x〕(Your the enemy)(你的敵人) Step up to me (What) step up to me(what)靠近我 (什麼)步驟由我決定(什麼)Step up to me step up to me步驟由我決定靠近我You wanna be a big time player it's not to be 你想要當它是的一個大的時間運動員不是我翻譯後便這樣你也是嗎? 參考資料 翻譯機
爬上對我爬上對我您想要是一個大時間球員它不是看所有snide 驢子肌動蛋白像一頭明智的驢子我意志***** 您的面孔, 和您從未將看[ 合唱]如此當您跌倒對地面和最後得到回到現實,看,如此告訴我怎樣它感覺是敵人爬上對我, 爬上對我爬上對我, 爬上對我您想要是一個大時間球員它不是看您的名字, 看您的面孔滑稽您一個失敗者與只你自己對責備現在捉住ya ***** ing 手, 現在站立在立場, 想要是像我' 我是真正的起因因此您竊取在您的途中對名望從未去從未去看您的名字在光您能總作什麼您去是清掃我的*****... 吮吸者(失業)[ 合唱2x ](步) 爬上對我爬上對我(步)[ 合唱2x ](您敵人)爬上對我(什麼) 爬上對me(what)爬上對我爬上對我您想要是它不將是的一個大時間球員我翻出來肆這樣耶= ⱇ =
看起來就是翻譯軟體翻的看起來就不順 要是我都不敢貼出來= =a請這種要賺點數的不要害了大家好嗎...

poker face,baby face,poker face歌詞,the north face,face off,face shop,face the music,face to face,face time,face downface,我決定,Step,how does it feel,運動員, Looking around, 四處,snide,翻譯,actin,英文

歌詞|碧昂絲|聯合公園|主題曲|英文歌|音樂會|情歌|團體|歌手|找歌|鈴聲|音樂劇|嘻哈|BLUE|HIP HOP|夜店|曲風|翻譯|西洋歌|MV|樂團|饒舌|歌名|BoA|Remix|歌曲排行榜|老歌|流行音樂|電影配樂|舞曲|


參考資料:http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1507092504153 英文翻譯器

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 雅婷 的頭像
    雅婷

    雅婷的窩!

    雅婷 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()